Lubuk supplier dropship USA? Anda nak tahu tak? Jom baca sampai habis ya…

Supplier dropship sangat penting dalam model perniagaan jenis dropshipping kerana mereka adalah sumber produk yang anda mahu. Tanpa supplier, tiada perniagaan dropshipping.

Mereka menawarkan berjuta-juta produk dalam pelbagai kategori dan anda boleh pilih apa sahaja yang anda mahu jual di dalam kedai online anda.

Mencari supplier dropship sangat sukar bagi sesetengah dropshipper yang baru. Terdapat banyak laman web yang menawarkan dropshipping dengan berjuta-juta produk. Tetapi tidak semua sumber produk itu sesuai dengan perniagaan dropshipping anda.

Untuk memudahkan proses mencari sumber produk untuk perniagaan dropshipping anda ni, saya akan bongkarkan kepada anda beberapa lubuk supplier dropship USA yang digunakan oleh ramai dropshipper sama ada di Malaysia mahupun di luar negara.

Sebelum tu, bagi anda yang tidak tahu apa itu perniagaan dropshipping ni, apa kata anda klik DI SINI. Saya ada kongsikan dalam artikel saya sebelum ni. Dah faham apa itu dropshipping baru boleh teruskan pembacaan di mana nak cari lubuk supplier dropship USA ni pula ye!

Di bawah ini saya menyediakan 7 lubuk supplier dropship USA yang anda boleh pilih. Perhatikan lokasi warehouse mereka, ketersediaan penghantaran percuma/antarabangsa dan masanya, polisi pemulangan mereka, pilihan untuk membayar dengan PayPal, dan jika mereka menawarkan sebarang program dropshipping khas atau ganjaran kesetiaan. Anda boleh baca dulu ye!

1. Amazon


Amazon adalah salah satu laman web eCommerce yang mendominasi pasaran di seluruh dunia pada masa kini. Di Amazon anda boleh mencari apa sahaja produk yang anda ingini.

Amazon menawarkan lebih daripada 350 juta produk di bawah pelbagai kategori. Amazon terkenal dengan kebolehpercayaan dalam perkhidmatan mereka. Walau bagaimanapun, mereka tidak mesra dropshipping.

Semua pakej mereka mengandungi logo Amazon. Anda boleh cuba-cuba dulu survey dropshipping di Amazon ni ye!

Warehouse :   Di seluruh dunia, termasuk UK, AS, DE, FR, SP, AU
Penghantaran : Penghantaran cepat dan percuma (untuk pesanan melebihi $25) sama seperti penghantaran antarabangsa.
Pemulangan : Pemulangan percuma pada kebanyakan item dalam masa 30 hari selepas penghantaran diterima.
PayPal : Tidak boleh bayar dengan Paypal secara terus di Amazon.
Borong/Runcit :Peruncit

2. Walmart


Walmart ialah satu lagi peruncit berpangkalan di USA yang terkenal di seluruh dunia. Ia mengendalikan pasar raya besar, gedung serbaneka dan kedai runcit di peringkat antarabangsa, dan laman webnya walmart.com mempunyai anggaran 294 juta kunjungan sebulan.

Ramai penjual dalam talian memilih Walmart untuk penghantaran dropship. Kedai dalam talian Walmart menjual pelbagai jenis produk di bawah pelbagai kategori.

Walmart menawarkan sokongan pelanggan yang hebat dan penghantaran cepat. Anda boleh cuba survey!

Warehouse: Amerika Syarikat, Kanada
Penghantaran:Penghantaran pantas dan percuma untuk pesanan melebihi $35 (jika tidak + $5.99 yuran penghantaran). Masa penghantaran adalah sekitar 3-5 hari.
Pemulangan:90 hari untuk menukar atau memulangkan item Walmart (perhatikan pengecualian mereka).
PayPal:Ya, diterima.
Borong/Runcit: Peruncit

3. Etsy


Etsy ialah pasaran terkenal di peringkat antarabangsa yang menumpukan pada penjualan buatan tangan, produk vintaj, boleh dicetak atas permintaan dan barangan perkilangan di bawah pelbagai kategori.

Memandangkan Etsy ialah pasaran dan bukan peruncit, mereka tidak menawarkan perjanjian penjualan semula, namun, mereka membenarkan penjualan semula produk mereka di bawah kategori bekalan vintaj dan kraf.

Selain itu, anda boleh menghubungi pemilik kedai Etsy dan bekerjasama secara langsung dengan mereka sebagai supplier anda. Cuba hubungi mereka untuk maklumat lanjut.

Warehouse: USA
Penghantaran:Penghantaran cepat dalam USA (sehingga 7 hari).
Pemulangan:Berkemungkinan untuk barangan yang rosak (pembeli membayar kos pemulangan).
PayPal:Ya, diterima
Borong/Runcit: Peruncit

4. HomeDepot


HomeDepot ialah salah satu supplier paling popular yang digunakan untuk dropshipping produk pembaikan rumah. Ia adalah supplier perkakasan dan pembaikan rumah terbesar di pasaran USA.

Mereka menjual alatan, produk pembinaan, hiasan rumah, peralatan taman, perabot dan perkhidmatan yang berkaitan di kedai dalam talian mereka. Home Depot ialah penjual eksklusif bagi banyak jenama dan mempunyai jenama milik syarikat sendiri seperti alat Husky, alat tenaga kerja, HDX dan beberapa lagi.

Mereka mempunyai program dropshipping. Apa kata anda tanyakan maklumat lanjut kepada mereka dan sekiranya sesuai, anda boleh jadi dropshipper mereka.

Warehouse: USA
Penghantaran:Penghantaran cepat di dalam USA. Yuran penghantaran berbeza-beza mengikut kaedah, produk dan harga pesanan (pesanan melebihi $45 mendapat penghantaran percuma).
Pemulangan:Mungkin, tetapi pembeli membayar kos penghantaran pemulangan, kecuali kes produk yang rosak. 
PayPal:Ya, diterima
Borong/Runcit:Peruncit

5. Wayfair

lubuk supplier dropship USA wayfair


Wayfair ialah gergasi e-dagang Amerika yang diasaskan pada tahun 2002. Ia merupakan salah satu pasaran terkemuka dalam niche hiasan rumah.

Ramai dropshipper eBay dan Shopify memilih Wayfair sebagai pembekal dropshipping. Wayfair menawarkan lebih daripada 18 juta produk dalam 13 sektor yang berkaitan dengan perabot dan hiasan rumah.

Selain itu, mereka sentiasa berkembang dan menambah produk baharu dan jenama mereka sendiri. Walau bagaimanapun, pakej mereka mempunyai logo Wayfair dan datang tanpa invois (biasanya).

Warehouse: USA,  UK, Germany, Canada.
Penghantaran:Penghantaran percuma disediakan. Ia bergantung pada harga pesanan dan warehouse. Sama untuk masa penghantaran (1-2 minggu).
Pemulangan:Wayfair membenarkan pemulangan dan bayaran balik dalam kes tertentu dalam masa 30 hari.
PayPal:Ya, diterima
Borong/Runcit:Peruncit

6. Onetify

lubuk supplier dropship USA onetify

Onetify ialah platform beli-belah global sosial, direka untuk memberikan pengalaman terbaik dalam talian tanpa sebarang kerumitan.

Ia membantu dropshipper atau pemborong mendapatkan produk secara pukal dengan harga diskaun. Mereka menjual pelbagai kategori produk yang popular seperti elektronik, dron, jam tangan dan aksesori, fesyen, barangan haiwan kesayangan, rumah & kediaman, dapur, kecergasan, kecantikan, beg, cawan, dll.

Onetify menawarkan 30,000 item dari USA dan Asia dalam program dropship mereka. Anda tidak perlu membayar yuran setiap pesanan dan anda mendapat diskaun sebanyak 20% hingga 50% (bergantung pada pelan percuma atau berbayar).

Warehouses: USA
Penghantaran:Onetify biasanya menyediakan penghantaran USA dan antarabangsa tetapi pada masa ini, mereka tidak hantar ke peringkat antarabangsa kerana Covid-19. Masa pemprosesan yang lebih lama: 3-5 hari perniagaan.
Pemulangan:Polisi pemulangan 7 hari perniagaan.
PayPal:Ya, diterima
Borong/Runcit:Pemborong/Peruncit

7. Bed Bath & Beyond

lubuk supplier dropship USA Bed Bath & Beyond


Bed Bath & Beyond (BB & B) ialah peruncit barangan rumah yang popular di Amerika. Mereka menjual segala-galanya untuk rumah dan taman, salah satu niche yang paling popular pada masa kini.

Ia menjadikannya supplier yang menarik untuk dropshipping. Mereka juga sering menawarkan diskaun kupon di laman web mereka.

Di samping itu, jika anda menjadi dropship BB & B, anda boleh membeli kad keahlian tahunan mereka ($29) untuk mengurangkan harga pembelian anda dan mendapatkan penghantaran percuma.

Warehouse: USA
Penghantaran:BB & B menawarkan penghantaran percuma untuk pemilik keahlian tahunan mereka dan pada pesanan melebihi $39. Masa penghantaran biasanya mengambil masa 3-6 hari (5-8 hari untuk Alaska, Hawaii dan Puerto Rico).
Pemulangan:BB & B menawarkan 30, 60 atau 90 hari untuk pemulangan dan bayaran balik produk.
PayPal:Ya, diterima
Borong/Runcit:Peruncit

Akhir Kata

Cukuplah 7 lubuk supplier dropship USA yang saya kongsi dengan anda kali ni ye…Sebenarnya ada banyak lagi lubuk supplier dropship USA ni…InsyaAllah pada masa yang lain saya kongsi lagi ye…

Kalau anda dah pilih supplier mana yang berkenan di hati tu, dan dah jumpa produk yang anda ingin jual, apa kata anda cuba jual di platform kat bawah ni, untung 4 kali ganda tau daripada jual kat Shopee!

<<<Platform Untuk Jual Produk Supplier Dropship USA>>>

SELAMAT MENCUBA!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.