Savevalue2u dropship supplier dan pemborong yang terkenal di Malaysia yang beribu pejabat di Seri Kembangan, Selangor. Mereka mempunyai matlamat utama untuk menjadi nama yang paling diiktiraf dalam industri; dipercayai dan dikenali oleh pelanggan dari seluruh negara.

savevalue2u dropship supplier 1

Mereka menyediakan pelbagai jenis produk termasuk aksesori kereta, aksesori haiwan kesayangan, produk elektrik, kosmetik dan peralatan dapur.

Harga yang ditawarkan adalah berpatutan, selaras dengan harapan mereka untuk menyenangkan setiap pelanggan mereka. Memandangkan ketepatan masa adalah amat penting dalam bisnes online, mereka – sebagai salah satu pembekal dropship dan pemborong dropship terbaik di Malaysia – sentiasa berusaha keras untuk memastikan penerima menerima produk dropship masing-masing tepat pada masanya. Di peringkat penghantaran juga, mereka sentiasa memastikan semua produk dropship diterima dalam keadaan terbaik.

Save Value menawarkan kepada anda program dropshipping automasi yang memberi manfaat kepada anda, kerana anda tidak perlu risau tentang risiko menyimpan stok yang mahal, pemeriksaan kualiti, pembungkusan dan penghantaran stok.

Mereka akan membantu anda untuk menyemak, membungkus dan menghantar pesanan anda kepada pelanggan anda menggunakan butiran anda sebagai pengirim.

Mengapa Savevalue2u?


SaveValue2u dropship supplier ini ialah kedai online yang membekalkan penghantaran dropship semua jenis barangan isi rumah, penjagaan diri, kecergasan dan lain-lain.

Savevalue2u berubah daripada pemborong tradisional kepada pemborong platform online untuk dropshipping sejak tahun 2011. Dengan pengalaman selama lebih 10 tahun, tak diragui lagi kecekapan mereka dalam menguruskan dropshipper.

Bagaimana Savevalue2u Berfungsi?

savevalue2u dropship supplier 2

Bagaimana Dropshipping di Savevalue2u Berfungsi?

Apabila pelanggan menyerahkan pesanan, anda sebagai peniaga online memproses pesanan dan menerima pembayaran kemudian mengikut sistem yang disediakan, sama ada secara digital atau manual menyerahkan pesanan kepada sumber produk (Savevalue2u) bersama-sama dengan maklumat pembayaran dan pelanggan. Produk kemudian dihantar terus dari gudang sumber (Savevalue2u) kepada pelanggan.

Semua pihak berpuas hati dan anda mendapat keuntungan daripada perbezaan antara apa yang dikenakan pelanggan dan apa yang dibayar kepada sumber produk (Savevalue2u).

Mengapa Anda Perlu Memulakan Dropshipping di Savevalue2u?

  1. Menjimatkan masa
    Dengan perkhidmatan dropshipping, anda tidak perlu menghabiskan masa dan tenaga untuk menerima, menyimpan, menginventori dan memilih serta membungkus produk untuk penghantaran.
  1. Lebih Banyak Pilihan Produk
    Anda boleh menjual pelbagai jenis produk tanpa perlu fikir ruang gudang dan tenaga pekerja yang ramai. Ini memberi manfaat besar kepada anda yang mungkin menjalankan perniagaan tanpa mempunyai stor simpanan mahupun pekerja.
  1. Lebih Cepat ke Tangan Pelanggan
    Dropshipping mengurangkan masa menunggu kerana ia mengambil masa yang sama untuk menghantar produk dropship seperti yang dilakukan untuk menghantar produk yang anda ada dalam inventori.
  1. Kawalan Kualiti
    Kawalan kualiti ialah fokus utama Savevalue2u.Anda perlu yakin dengan kualiti produk yang anda jual. Walau bagaimanapun, saya mengesyorkan anda membeli produk terlebih dahulu, untuk melihat sendiri kualitinya terlebih dahulu sebelum anda mula menjualnya kepada pelanggan anda.
  1. Rendah Pelaburan
    Konsep utama di sebalik dropshipping ialah menghapuskan keperluan untuk menyimpan produk dalam inventori. Dropship secara amnya tidak memerlukan sebarang yuran keahlian atau apa-apa pelaburan khas. Jadi anda dengan sumber produk (Savevalue2u) boleh mula menjualnya. Peniaga yang memilih untuk memasarkan produk dropship boleh memulakan operasi runcit pada kos yang sangat rendah.

.

So, tunggu apa lagi. Jom klik DI SINI untuk mendaftar Savevalue2u dropship supplier ni secara percuma.

Sekiranya anda berminat nak jadi dropshipper untuk pasarkan produk ke luar negara, anda boleh klik link di bawah ya!

.

Untuk Yang Berminat Menjadi Dropshipper di Pasaran Luar Negara

.

SELAMAT MENCUBA!

Leave a Reply

Your email address will not be published.