Cara guna Flickpost ni tak susah pun. Jom saya kongsikan dengan anda! Sebelum tu apa kata kita kenal dulu apa itu Flickpost!

Flickpost ialah salah sebuah syarikat kurier seperti Singapore Pos, DHL, Fedex yang membuat penghantaran barangan ke 200+ negara di seluruh dunia. Flickpost pakar dalam penghantaran antarabangsa – sama ada untuk beberapa gram atau bungkusan besar.

Objektif mereka adalah untuk membantu penjual e-dagang dan PKS menjimatkan masa dan mengurangkan kos penghantaran, di mana mereka boleh menghantar apa sahaja ke mana-mana dengan harga yang berpatutan dan tanpa kerumitan.

Melalui perkhidmatan pengangkutan udara berjadual utama yang digabungkan dengan rangkaian pos antarabangsa terkemuka, Flickpost melancarkan proses penghantaran barangan anda dari satu destinasi ke destinasi yang lain. Tanpa keperluan volum minimum, tiada yuran langganan atau kos pendahuluan, Flickpost merupakan satu penyelesaian yang paling kos efektif, berskala dan terurus dalam pasaran hari ini.

Berikut saya kongsikan dengan anda langkah demi langkah cara guna Flickpost ni ya!


1. Daftar Akaun Flickpost atau Log In ke Akaun Sedia Ada


2. Buat Penghantaran Yang Baru


3. Semak Butiran Penghantaran dan Bayar Secara Online

cara guna flickpost 4


4. Cetak SATU (1) Salinan Label Penghantaran dan Invois dari Dashboard dan Lampirkan Pada Bungkusan Sebelum Mengambil atau Menghantar Sendiri

cara guna flickpost 4


5. Jadualkan Pengambilan atau Hantar Bungkusan di Tempat Terdekat Anda

cara guna flickpost 5

Tunggu rider datang pickup barang anda di lokasi anda atau anda boleh serahkan sendiri barang anda di dropoff point berdekatan.

Jika perkhidmatan Flickpost tidak meliputi kawasan anda, boleh hubungi Flickpost. Flickpost akan hantar Gdex untuk pickup barang. Anda juga boleh pos sendiri ke gudang Flickpost.

Tempahan yang dibuat sebelum 12 tengah hari, rider akan datang ambil barang pada hari yang sama antara pukul 2 petang hingga 6 petang.

Daftar Flickpost (Free):  https://bit.ly/daftar_flickpost

Customer Service Flickpost: https://bit.ly/whatsup_flickpost

Poskod Flickpost Cover Pickup:  https://bit.ly/flickpostpickup_poskod

.

Kesimpulan

Diharap dengan perkongsian cara guna Flickpost ni anda dapat satu alternatif lain selain daripada pos yang sedia ada. Cubalah guna Flickpost ni untuk rasai pengalamannya berbanding pos yang lain.

Cara pos ke luar negara dah tahu…tapi masih tak tahu nak jual apa kan? Apa kata anda klik link di bawah untuk ketahui barang apa yang paling laku dijual di luar negara….

.

<<<Barang Paling Laku Dijual Di Luar Negara>>>

.

Selamat Mencuba!

Leave a Reply

Your email address will not be published.