Lubuk supplier dropship UK yang akan saya bongkarkan kepada anda ni ada juga hubungkaitnya dengan lubuk supplier dropship USA seperti yang saya kongsi di dalam artikel saya sebelum ni. Boleh klik DI SINI kalau ada yang belum baca ye!

Kebanyakan supplier dropship USA yang disebut, seperti Wayfair, Amazon, Walmart dan lain-lain tu mempunyai gudang mereka di luar negara, termasuk United Kingdom.

Walau bagaimanapun, saya nak kongsi juga dengan anda lubuk supplier dropship UK dengan ibu pejabat di England dan Ireland setakat ini.

1. Big Furniture Warehouse

lubuk supplier dropship UK big furniture warehouse

Ia merupakan syarikat e-dagang UK yang menawarkan pelbagai jenis produk perabot pada harga yang berpatutan dan berkualiti tinggi. Di laman web utama mereka, anda boleh melihat kelengkapan untuk bilik tidur, pejabat, taman, lorong, dapur, ruang makan dan ruang tamu serta kemudahan penyimpanan.

Big Furniture Warehouse juga mempunyai kedai online mereka sendiri di eBay. Oleh itu, penjual eBay UK akan bersaing dengan mereka di eBay. Mereka tidak menawarkan program dropshipping khas.

Warehouse: UK, USA.
Penghantaran:Menawarkan penghantaran percuma dan pantas kepada pelanggan tanah besar UK.
Returns:Pemulangan 30 hari tersedia untuk hampir semua item.
PayPal: Ya
Pemborong / Runcit:                                                             Peruncit

2. Asda

Asda ialah peruncit pasar raya British yang diasaskan pada tahun 1949. Di laman web syarikat, terdapat pelbagai produk, jenama dan perkhidmatan mereka sendiri dan mereka juga menawarkan pilihan yang banyak dalam berpuluh-puluh subkategori.

Anda boleh temui semua yang anda perlukan seperti pakaian wanita, kain selepas pembedahan, pakaian pengantin perempuan & pengantin lelaki, produk bayi, pakar optik , aksesori kereta hinggalah barangan kelengkapan rumah dan banyak lagi. Asda sering meletakkan tawaran yang berbeza di laman web mereka.

Warehouse: UK.
Penghantaran:Asda menawarkan penghantaran antarabangsa dan sehingga 7 hari penghantaran di UK. Kos penghantaran bergantung pada lokasi dan produk.
Pemulangan:Polisi pemulangan Asda meliputi pemulangan 30 hari untuk hampir semua produk mereka (tidak termasuk jam tangan, barang kemas dan aksesori rambut).
PayPal: Ya
Pemborong / Runcit:                             Peruncit

3. Argos

lubuk supplier dropship UK argos

Argos ialah salah satu peruncit elektronik UK dan Ireland yang terkemuka. Ia telah ditubuhkan pada tahun 1972. Laman web Argos ialah laman web ketiga paling banyak dikunjungi di United Kingdom.

Mereka mempamerkan 89,000 produk merentas tiga belas kategori dalam talian: dapur & dobi, rumah & perabot, taman & DIY, sukan & riadah, penjagaan kesihatan & peribadi, hiburan di rumah, permainan video, fotografi, pejabat, PC & telefon, mainan & permainan, taska, barang kemas & jam tangan, dan hadiah & hobi.

Mereka tidak mempunyai dropshipping. Selain itu, jika anda dropshipping di eBay UK, anda akan bersaing dengan mereka kerana Argos mempunyai kedai mereka sendiri di eBay. Walau bagaimanapun anda boleh mencubanya kerana mereka hanya menjual beberapa produk sahaja di eBay.

Warehouse: UK, Ireland
Penghantaran:Syarikat ini menghantar merentasi tanah besar UK dan Ireland Utara. Untuk barangan yang lebih kecil, penghantaran ke Kepulauan Scotland, Isles of Scilly dan Isle of Man juga boleh dilakukan. Argos tidak pos ke USA dan ke luar negara sama sekali. Mereka menawarkan penghantaran pada hari yang sama dengan bayaran 3.95 £.
Pemulangan:Jaminan pemulangan 30 hari pada kebanyakan item yang tidak digunakan.
PayPal: Tidak

Pemborong / Runcit:                                                       
Peruncit

4. Tesco

lubuk supplier dropship UK Tesco

Tesco ialah peruncit barangan am multinasional British yang diasaskan pada tahun 1919. Walaupun mereka terkenal dengan penjualan barangan runcit, anda juga boleh menemui pelbagai kategori produk seperti produk kecantikan, bayi, produk haiwan kesayangan, keperluan sekolah, barangan rumah, mainan, DIY, taman , produk luar, barangan mesra alam dan banyak lagi.

Tesco tidak menawarkan perjanjian penjualan semula. Tetapi terdapat keahlian kelab dengan diskaun dan faedah istimewa.

Warehouse: UK dan Ireland, Slovakia, Czech Republic, Poland, Hungary, Malaysia. 
Penghantaran:Tesco menyediakan penghantaran pantas di UK (1-3 hari) dan penghantaran antarabangsa (sekurang-kurangnya 11 negara EU). Ahli pelan mereka menerima penghantaran percuma.
Pemulangan:Pembeli mereka mempunyai 30 hari untuk pemulangan dan bayaran balik.
PayPal: Tidak
Pemborong / Runcit:                                                  Peruncit

5. Currys

lubuk supplier dropship UK currys

Currys, aka Currys PC World, ialah peruncit elektrik & elektronik British yang beroperasi di United Kingdom dan Republik Ireland. Ia memberi tumpuan kepada penjualan elektronik rumah dan peralatan rumah.

Currys mempunyai sekitar 60,000 item merentas 6 kategori utama: peralatan, TV & Audio, pengkomputeran, permainan, kamera, telefon, teknologi pintar dan peralatan rumah.

Mereka bekerjasama dengan banyak jenama. Oleh itu, dropshipper eBay boleh mendapatkan pelanggaran Vero pada dropshipping mereka.

Selain itu, Currys menyediakan sokongan 24/7 dan juga panggilan video untuk membantu pelanggan. Mereka juga membantu orang ramai yang berhadapan dengan kemelesetan ekonomi akibat pandemik dengan menawarkan bayaran balik lanjutan dan penghantaran ke rumah.

Warehouse: UK dan Ireland
PenghantaranCurrys menyediakan penghantaran percuma untuk semua pesanan dan menawarkan penghantaran antarabangsa.
Pemulangan:Currys menawarkan pulangan untuk barangan besar dan kecil. Walau bagaimanapun, perlu diingat bahawa pesanan yang dibeli melalui PayPal akan dibayar balik dalam bentuk kad hadiah.
PayPal: Ya
Pemborong / Runcit:                                                                     Peruncit.

6. Smyths

Smyths Toys Superstores ialah rangkaian kedai multinasional Ireland yang merupakan peneraju dalam penjualan produk mainan dan hiburan kanak-kanak. Syarikat itu ditubuhkan pada tahun 1989.

Selain daripada menjual produk mainan, Smyths juga menjual buku kanak-kanak, barangan untuk bilik bayi, barangan ‘outdoor’ dan banyak lagi. Laman web mesra pengguna mereka membolehkan carian mengikut kategori dan mengikut umur. Walau bagaimanapun, belum ada program dropshipping dari mereka.

Warehouse: UK, Ireland, Austria, Switzerland, Germany.
Penghantaran:Penghantaran cepat tersedia (1-3 atau 3-6 hari untuk pesanan pukal besar). Mereka menyediakan penghantaran percuma untuk pesanan yang melebihi 19 £. Penghantaran ke rumah boleh dilakukan. Penghantaran dibuat mengikut negara yang mempunyai warehouse barangan Smyths.
Pemulangan:Mereka memberi masa 28 hari untuk memulangkan produk dalam keadaan jualan semula.
PayPal: Tidak
Pemborong / Runcit:                                                                                Peruncit.

7. Marks & Spencer

Marks & Spencer atau M&S ialah peruncit multinasional utama British. Syarikat itu diasaskan pada tahun 1884. Marks & Spencer menjual pakaian, produk rumah dan produk makanan.

Kebanyakan produk mereka ini menggunakan label mereka sendiri. Selain itu, mereka menawarkan produk bayi, termasuk mainan dan barangan pembelajaran awal, rumah bersama perabot, produk kecantikan, makanan, bunga dan set hadiah.

Warehouse: UK.
Penghantaran:M&S menyediakan penghantaran pantas di UK. Penghantaran percuma bersama dengan penghantaran antarabangsa disediakan. Terdapat pilihan untuk penghantaran ke rumah juga.
Returns:Polisi pemulangan/bayaran balik biasa mereka terpakai 35 hari selepas item dihantar. Selain itu, mereka memanjangkannya untuk cuti Krismas.
PayPal: Ya
Pemborong / Runcit:                                                         Peruncit.

Kesimpulan

So, tak mustahil dah sekarang ni kalau anda nak lebarkan perniagaan online anda ke pasaran UK, kan saya dah senaraikan lubuk supplier dropship seperti di atas tadi.

Ok…saya rasa cukuplah dulu saya kongsi dengan anda 7 lubuk supplier dropship UK pada artikel kali ni. Sebenarnya ada banyak lagi…InsyaAllah…saya akan kongsi lagi di lain waktu ya!

Jom Lebarkan Perniagaan Online Anda

di Persada Antarabangsa

SELAMAT MENCUBA!

Leave a Reply

Your email address will not be published.