Boleh laku ke jual produk Malaysia di Ebay ni? Kalau kita baru mula nak berjinak-jinak dalam eBay, mesti kita ada persoalan macam ni kan? Dah lah memang zero gila pasal eBay. So, ada ke produk Malaysia yang laris di Ebay?

Cuba join kelas dengan Dr. Zul yang dah berjaya jadi jutawan dengan hanya menjual daun ketapang saja di eBay! Ya, betul. Bayangkan lah. Even jual daun pun laku weh! Produk Malaysia ni ada je market dia kat luar negara tu. Antara kita buat research atau tidak je.

Anda percaya tak kalau saya katakan, keropok ‘Super Ring’ antara barang yang mendapat permintaan tinggi daripada rakyat di luar negara? Serious lah?

Produk Malaysia yang Laris di Ebay

1. Teh Uncang Boh Cameron Highlands

produk Malaysia yang laris di ebay

Ni kalau beli kat Speedmart atau Mydin dalam RM14.00 je sekotak. Tapi, seller ni jual di Ebay dengan harga $25. Bila convert ke Ringgit Malaysia, RM115.91 sekotak. Berapa dah seller ni dapat keuntungan di situ?

2. Kopi 3 in 1 Aik Cheong

produk Malaysia laris ebay

Siapa yang mampu menyangkal kenikmatan rasa white coffee yang terkenal di Ipoh? Inilah peluang pembeli antarabangsa nak merasai keenakan dan keunikan minuman dari Malaysia.

3. Syampu Good Virtues Co.

produk Malaysia laris ebay

Produk kecantikan dari Malaysia seperti jenama Good Virtues Co., Safi antara produk Malaysia yang juga laris di Ebay. Sudah lah berkualiti, harga pula berpatutan. Mestilah ramai pengguna luar negara yang berminat!

4. Wang Permainan Malaysia

produk Malaysia laris ebay

Ni memang saya tak expect! Hari tu ternampak kat Shopee RM25.00 je sekotak. Sekali, seller ni jual $35 yang bila convert, RM162.28 sekotak.

5. Ikan Bilis Pulau Pangkor

produk Malaysia laris ebay

Tak sangka pembeli antarabangsa berminat juga dengan ikan bilis dari Malaysia ni. Lebih rangup agaknya, kan?

6. Sup Bunjut Adabi

produk Malaysia laris ebay

Ni kalau beli kat kedai runcit RM1.40 je sepaket. Kalau 4 paket macam ni baru RM5.60. Seller ni untung RM105.21 tau jual 4 paket sekaligus macam ni.

Inilah faedah jual produk di Ebay. Walaupun memang terdapat pelbagai cabaran untuk menembusi pasaran USA, tapi usaha tak pernah mengkhianati hasil.

Kalau anda masih pening dan runsing tak tahu nak jual produk apa yang akan laris di Ebay, KLIK SINI.

>>> DAFTAR KELAS JANA INCOME USD DI EBAY DENGAN MODAL RM50 SAJA <<<

Leave a Reply

Your email address will not be published.